• صفحه اصلی
  • فروشگاه ها
  • تماس با ما
  • ثبت نام سازمان
  • ثبت نام فروشنده
ورود / ثبت نامدانلود اپلیکیشن
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه ها
  • تماس با ما
  • خدمات سازمانی
  • ثبت نام فروشندگان
  • ورود کاربران
دانلود اپلیکیشن

شرکت نوآوران تجارت الکترونیک سانا با نام تجاری سانا که در حوزه های پرداختی فعالیت می‌کند، تاکنون با اتصال سازمان‌ها به فروشندگان سراسر کشور، به تأمین مایحتاج پرسنل سازمان‌ها کمک کرده و هم‌زمان از کسب‌وکارها در جهت افزایش فروش حمایت نموده است.

لینک ها

  • قوانین و مقررات
  • فروشگاه ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • خدمات سازمانی
  • ثبت نام پذیرندگان
  • دانلود اپلیکیشن
  • راهنمای خرید

اطلاعات تماس

  • 021 88 75 32 17
  • شنبه تا 4شنبه 9:00 الی 18:00
  • Info@saanacart.ir
  • تهران - خیابان مطهـری - خیابان صحاف زاده - پلاک 62 - واحد 5
نماد اعتماد الکترونیک
logo-samandehi

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نوآوران تجارت الکترونیک سانا است.

سوالات متداول

کاربران

پذیرندگان

سازمان ها

عضویت بعنوان پذیرنده در سانا چه مزایایی برای فروشندگان دارد؟

افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر، جذب مشتریان جدیدی که به دنبال روش‌های پرداخت منعطف هستند، ضمانت نقدشوندگی و کاهش ریسک عدم پرداخت اقساط توسط مشتریان و ...

آیا برای استفاده از خدمات ساناکارت نیاز به زیرساخت خاصی است؟

بسته نوع فروش فروشگاه (آنلاین یا حضوری) فقط نیازبه افزونه اتصال به درگاه سانا را دارید که از سمت بخش فنی به شما ارائه می گردد. برای فروشگاه های حضوری هم داشتن اینترنت کافی است.

هزینه ثبت‌نام برای عضویت در شبکه فروشگاه‌های همکار ساناکارت چقدر است؟

برای پیوستن به فروشگاه های همکار سانا نیاز به پرداخت هزینه ای نیست.

کارمزد ارائه خدمات سانا چقدر است؟

کارمزد بسته به توافق، درصدی از مبلغ هر خرید است. این نرخ ممکن است متغیر باشد و در قرارداد همکاری درج می‌شود.

آیا خدمات سانا فقط برای خریدهای آنلاین است؟

خیر، خدمات سانا می‌تواند هم در فروشگاه‌های آنلاین و هم در فروشگاه‌های حضوری ارائه شود.

آیا گزارشات و داشبورد مالی برای پذیرندگان ارائه می‌شود؟

بله، سامانه ساناکارت یک پنل مدیریتی برای فروشندگان ارائه می‌دهند که پذیرندگان میتوانند کلیه گزارش های مالی خود را در آنجا مشاهده کنند.

چگونه میتوانیم به بعنوان فروشنده به ساناکارت بپیوندیم ؟

برای شروع همکاری، کافیست فرم ثبت‌نام موجود در همین صفحه را تکمیل کنید. پس از ارسال فرم، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

اگر مبلغ خرید کاربر بیشتر از میزان اعتبارش در ساناکارت باشد، نحوه ی پرداخت چگونه انجام می شود؟

در شرایطی که مبلغ خرید فراتر از اعتبار دریافتی باشد، کاربر می‌تواند به‌صورت دلخواه بخشی از مبلغ را با اعتبار سانا و باقی‌مانده را به‌صورت نقدی پرداخت کند. این امکان به کاربر اجازه می‌دهد بر اساس شرایط خود، بهترین روش پرداخت را انتخاب کند.

درخواست مشاوره رایگان

همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

اجباری است
اجباری است