• صفحه اصلی
  • فروشگاه ها
  • تماس با ما
  • ثبت نام سازمان
  • ثبت نام فروشنده
ورود / ثبت نامدانلود اپلیکیشن
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه ها
  • تماس با ما
  • خدمات سازمانی
  • ثبت نام فروشندگان
  • ورود کاربران
دانلود اپلیکیشن

شرکت نوآوران تجارت الکترونیک سانا با نام تجاری سانا که در حوزه های پرداختی فعالیت می‌کند، تاکنون با اتصال سازمان‌ها به فروشندگان سراسر کشور، به تأمین مایحتاج پرسنل سازمان‌ها کمک کرده و هم‌زمان از کسب‌وکارها در جهت افزایش فروش حمایت نموده است.

لینک ها

  • قوانین و مقررات
  • فروشگاه ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • خدمات سازمانی
  • ثبت نام پذیرندگان
  • دانلود اپلیکیشن
  • راهنمای خرید

اطلاعات تماس

  • 021 88 75 32 17
  • شنبه تا 4شنبه 9:00 الی 18:00
  • Info@saanacart.ir
  • تهران - خیابان مطهـری - خیابان صحاف زاده - پلاک 62 - واحد 5
نماد اعتماد الکترونیک
logo-samandehi

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نوآوران تجارت الکترونیک سانا است.

خدمات سازمانی

دریافت جامع‌ترین خدمات برای سازمان‌ها با سانا

سانا به‌عنوان پلی میان سازمان شما و ده‌ها هزار فروشگاه در سراسر کشور، یک پلتفرم جامع برای ارائه خدمات رفاهی به پرسنل است. با عضویت در سانا، کارکنان شما می‌توانند بدون نیاز به چک، سفته یا ضامن، به‌صورت اقساطی خرید کنند.

image

سانا، قدرت خرید بیشتر برای سازمان‌ها و کارکنان

سانا به‌عنوان پلی میان سازمان شما و ده‌ها هزار فروشگاه در سراسر کشور، یک پلتفرم جامع برای ارائه خدمات رفاهی به پرسنل است. با عضویت در سانا، کارکنان شما می‌توانند بدون نیاز به چک، سفته یا ضامن، به‌صورت اقساطی خرید کنند. در دنیای امروز، رفاه پرسنل دیگر یک امتیاز لوکس نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه برای رشد و بهره‌وری سازمان‌هاست. سانا این امکان را فراهم کرده که سازمان‌ها بدون دردسر مذاکره با هزاران فروشگاه، بهترین شرایط خرید اقساطی و اعتباری و تخفیفی را در اختیار کارکنان خود بگذارند.

✅ مزایای سانا برای سازمان‌ها: با مدیریت هوشمند نقدینگی، می‌توانید بدون نیاز به تخصیص منابع مالی مستقیم وام، عیدی، بسته‌های خدماتی و هدایای سازمانی را به پرسنل خود ارائه دهید. این خدمات باعث افزایش رضایت کارکنان، تقویت برند کارفرمایی و کاهش دغدغه‌های مالی پرسنل می‌شود.

✅ ✅ مزایای سانا برای کارکنان: پرسنل شما می‌توانند بخشی از حقوق خود را به‌صورت اعتبار در بن کارت سانا دریافت کنند و از بیش از 10 هزار فروشگاه در سراسر کشور بدون نیاز به چک، سفته یا ضامن، به‌صورت اقساطی خرید کنند. این روش علاوه بر ایجاد قدرت خرید بیشتر، به آن‌ها کمک می‌کند تا ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنند. همچنین، امکان شارژ ماهانه اعتبار از حقوق و دریافت بن‌کارت‌های هدیه یک‌بار مصرف، آزادی عمل بیشتری در مدیریت مالی شخصی برای آن‌ها فراهم می‌کند.

سانا، راهکاری نوین برای افزایش رفاه پرسنل و بهره‌وری سازمان‌ها!

مزایای بهره مندی ازخدمات اعتباری برای سازمان شما

افزایش رضایت پرسنل

با ارائه خدمات خرید مناسب، رضایت پرسنل از سازمان شما افزایش می باید.

تضمین پرداخت بدون ریسک

با سانا هیچ گونه نگرانی از پرداخت مبالغ و تضامین آن ندارید.

شرایط خرید خارق‌العاده

اقساط تا 36 ماه، تخفیف، کش بک و...

توسعه برند کارفرمایی

شما به عنوان یک کارفرمای همدل و همراه با پرسنل شناخته می‌شوید

بهبود میزان وفاداری کارکنان

کارکنانی که همدلی کارفرما را حس کنند به سازمان خود وفادار خواهند بود.

استفاده از ده ها دسته‌بندی کالایی

امکان خرید از فروشگاه های مختلف در بیش از 15 دسته بندی برای همه مشتریان سانا

درخواست عضویت سازمان

اجباری است
اجباری است
جستجو ...
اجباری است
اجباری است
اجباری است

سوالات شما

متداول ترین سوالات شما را پاسخ داده ایم

چه سازمان‌ها و شرکت‌هایی می‌توانند در سانا عضو شوند؟

تمامی شرکت‌ها، استارتاپ‌ها، سازمان‌های خصوصی و دولتی معتبرمی‌توانند برای استفاده از خدمات ساناکارت ثبت‌نام کنند.

اعتبار اعضای سازمان ها چگونه تعیین می‌شود؟

میزان اعتبار اعطایی به کارمندان سازمانی بر اساس معیارهایی همچون جایگاه شغلی، میزان حقوق، سابقه همکاری با سازمان و سیاست‌های اعتباری سازمان تعیین می گردد.

آیا هزینه اضافی یا کارمزدی برای استفاده از خدمات ساناکارت برای اعضای سازمان ها وجود دارد؟

خیر؛ استفاده از خدمات پرداخت اعتباری سانا برای اعضای شرکت ها و سازمان ها هیچگونه کارمزدی را شامل نمی شود.

چگونه می‌توان وضعیت حساب و پرداخت‌ اعضای سازمان را پیگیری کرد؟

سازمان‌ها می‌توانند از طریق داشبورد پنل آنلاین سانا، وضعیت خریدها، پرداخت‌های انجام‌شده و اقساط کارمندان خود را مشاهده کنند.

سقف اعتبار اختصاص‌یافته برای کارمندان سازمانی چگونه تعیین می‌شود؟

میزان اعتبار اعطایی به کارمندان سازمانی بر اساس معیارهایی همچون جایگاه شغلی، میزان حقوق، سابقه همکاری با سازمان و سیاست‌های اعتباری تعیین می‌شود.

چگونه می‌توان از خدمات سازمانی بهره‌مند شد؟

با تکمیل فرم عضویت در همین صفحه، درخواست خود را ثبت کرده؛ همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.